
Intranetowy System Obsługi Klienta CRM
Wymogi sprawnej i szybkiej obsługi klienta jakie narzucił XXI wiek powodują, że analiza profilu i potrzeb klientów staje się podstawowym wyzwaniem jakie staje przed działami obsługi klienta w każdej rzetelnej i nowoczesnej firmie.
Proponujemy system DOMINUS CRM będący wydajnym i elastycznym oprogramowaniem klasy CRM, wyposażonym w intuicyjny i przyjazny interfejs użytkownika oparty o strony internetowe i kod HTML. Takie rozwiązanie umożliwia pracę z dowolnego miejsca przy pomocy komputera, laptopa, a nawet telefonu (smartfona).
Aptus DOMINUS CRM to wydajne i skuteczne narzędzie
wspierające obsługę relacji z klientami w firmie
Jakie oprogramowanie wybrać?
Dominus CRM jest doskonałym systemem klasy CRM działającym w środowisku sieci Internet lub Intranet. Jest rozbudowanym narzędziem, mogącym z powodzeniem służyć w pracy nawet dużych jednostek, chcących usprawnić obsługę klientów. Jeśli poszukujesz prostszego programu do obsługi kilku użytkowników, zachęcamy do zainteresowania się ofertą programu Vendo CRM
Co zapewnia System DOMINUS CRM?
- wygodne i wielowątkowe zarządzanie kontrahentami oraz kontaktami;
- elastyczne planowanie i realizowanie spotkań czy kontaktów;
- wsparcie dla realizacji i kontroli zleceń;
- kontrolę i rezerwację zasobów w firmie;
- raportowanie i bieżącą kontrolę działań pracowników oraz osiąganych wyników.
Oferowany system informatyczny klasy CRM został przygotowany do współdziałania zarówno w sieci wewnętrznej, jak i z wykorzystaniem Internetu. Umożliwia grupową pracę w ramach rozproszonych oddziałów firmy lub instytucji.
Cały interfejs użytkownika został stworzony w oparciu o możliwości współczesnych przegladarek internetowych oraz języka HTML i JavaScript. Korzystając z prezentacji treści przez strony internetowe, oferowany system CRM nie podlega ograniczeniom związanym z szybkością połączenia. Dzięki temu może z powodzeniem być obsługiwany przez osoby korzystające z wolnych łączy internetowych (np. mobilnych GPRS).
Możliwość obsługi systemu z rozproszonych lokalizacji, daje użytkownikom unikalną możliwość wygodnego działania nawet, jeśli znajdują się w oddziałach oddalonych od siebie o tysiące kilometrów. Pozwala to także na dostęp do bieżących informacji, niezależnie od miejsca pobytu co ma niebagatelne znaczenie dla przedstawicieli terenowych.
Korzyści z wdrożenia systemu DOMINUS CRM
- zauważalny wzrost wydajności pracy;
- znacząca poprawa jakości obsługi klienta oraz skrócenie czasu jego obsługi;
- wyraźne zmniejszenie bieżących kosztów wynikających z obsługi klienta;
- łatwa kontrola jakości i wydajności pracy przez osoby upoważnione;
- gromadzenie i przetwarzanie historii zdarzeń i kontaktów z klientem;
- analiza i statystyka aktualnie pozyskiwanych i archiwalnych zleceń;
- wsparcie rozwiązanie problemu konfliktów o zasoby firmowe;
- wsparcie dla grupowej obsługi klienta;
- kompleksowe i wydajne rozwiązanie problemu komunikacji wewnętrznej w firmie i oddziałach.