Korporacyjne strony internetowe z modułem relacji inwestorskich

Korporacyjne strony internetowe z modułem relacji inwestorskich

Klient korporacyjny niejako z założenia ma nieco inne wymagania dotyczące zarówno wyglądu strony, mechanizmów interaktywnych oraz samej organizacji i wyglądu stron. Korporacyjne strony internetowe są też najczęściej kierowane do rożnych odbiorców, wśród których należy uwzględnić zarówno klientów (korporacyjnych) jak i inwestorów.

Ochrona ważnych informacji na stronach korporacyjnych

Dodatkowo warto już podczas projektowania stron korporacyjnych uwzględnić sekcje chronione, wyposażone w rozbudowane mechanizmy autoryzacji i poziomy dostępu. Takie sekcje mogą pełnić rolę zarówno baz wiedzy dla pracowników korporacji jak i stanowić podręczne archiwum dla klientów, którzy podpisali stosowne umowy.

Udostępniaj informacje i buduj wizerunek korporacji

Udostępnianie aktualnych informacji dla klientów i inwestorów jest szczególnie istotne dla dużych korporacji. Nasze kompleksowe rozwiązanie obejmujące projekt graficzny, system zarządzania treścią oraz moduł relacji inwestorskich pozwoli na skuteczną komunikację z partnerami firmy.

Moduły korporacyjnych stron internetowych

Korzystając z naszego doświadczenia oraz wychodząc naprzeciw potrzebom klienta korporacyjnego, przygotowaliśmy zestaw narzędzi i usług informatycznych, w skład którego wchodzą następujące elementy:

  • strona internetowa oparta o system Maximus CMS Pro;
  • narzędzia służące obsłudze relacji inwestorskich;
  • strefa chroniona zawierająca dokumenty i bazę wiedzy przeznaczoną tylko dla osób uprawnionych;
  • interaktywne narzędzia wspierające proces kontaktu z klientami (najczęściej zintegrowane z systemem CRM lub WORKFLOW).

Zdając sobie sprawę z obowiązujących trendów oraz potrzeb klienta korporacyjnego oferujemy przygotowanie eleganckiej, a zarazem minimalistycznej szaty graficznej, tak by zachować maksymalną funkcjonalność stron oraz dobrą prezentację treści.

Relacje inwestorskie

Obsługa relacji inwestorskich może być realizowana poprzez „ręczne” aktualizowanie określonych informacji na stronie lub - częściej - poprzez integrację z systemami podmiotów oferujących aktualizowane na bieżąco dane finansowe, uzupełniane jedynie wpisami na stronach korporacyjnych.

Obsługa klientów przez strony korporacyjne

Obsługa klientów realizowana poprzez formularze na stronach www, to sposób na znaczne skrócenie czasu obsługi klienta oraz ograniczenie jej kosztów. W ramach tego typu wirtualnego biura mogą być realizowane:

  • zapytania ofertowe;
  • reklamacje;
  • bieżąca obsługa klienta.

Zintegrowanie systemów CRM i Obiegu dokumentów ze stronami internetowymi stanowi znaczne udogodnienie dla kontrahentów i korporacji. Dzięki naszemu oprogramowaniu tego typu rozwiązania stają się znacznie bardziej dostępne - również dla firm średniej wielkości, a nie tylko dużych korporacji.