Strony internetowe dla restauracji

Strony internetowe dla restauracji, system cms dla restauracji

W dobie internetu każda firma dostrzega w nim szansę na wzbudzenie zainteresowania milionów użytkowników sobą i swoją ofertą. Razem z rewolucją systemów informatycznych zaczęły powstawać programy usprawniające pracę firm z różnych branż. Obecnie trudno sobie wyobrazić jak wyglądałoby nasze życie i funkcjonowanie przedsiębiorstw bez wszystkich dostępnych udogodnień.

Priorytetem każdej działalności jest zawsze klient i jak najlepsze dotarcie do niego z informacją. Branża gastronomiczna nie jest w tym przypadku żadnym wyjątkiem. Tyle że odbiorca jest tu wymagający, a rynek bardzo konkurencyjny. Dlatego budowanie relacji z klientami i kontrahentami w Internecie staje się bardzo istotnym czynnikiem walki o konsumenta i budowania pozytywnych relacji z otoczeniem.

Strona internetowa restauracji

Taka wirtualna wizytówka pozwoli dotrzeć z przekazem reklamowym do celu oraz poznać opinie o firmie. Umiejętne wykorzystanietej wiedzy przełoży się na lepsze funkcjonowanie firmy i kreowanie jej pozytywnego wizerunku. W przypadku gastronomii kluczowymi elementami walki na rynku będą nie tylko menu i osoba szefa kuchni, ale każdy element wystroju lokalu i wysoka jakość obsługi.

System obsługi stron restauracji

Możliwość zapoznania się z ofertą restauracji poprzez jej strony internetowe jest dziś absolutnie niezbędna. Dodatkowe aplikacje internetowe mogą skutecznie przyciągnąć nowych klientów oraz ułatwić im proces rezerwacji stolika czy też komunikacji z prowadzącym restaurację.

Co na stronach internetowych restauracji?

W momencie, kiedy właściciel restauracji zdecyduje się na stworzenie strony www, musi pamiętać, że taka wirtualna wizytówka jego lokalu powinna w znacznym stopniu przypominać jej stacjonarny odpowiednik. Estetyka wykonania, ciekawy projekt graficzny i intuicyjna nawigacja to elementy, które niejednokrotnie decydują o powodzeniu przedsięwzięć w sieci. Ciekawym rozwiązaniem będzie dodanie na stronie przewodnika kulinarnego, poradnika dla kucharzy ze stopniem trudności przygotowywania potraw czy przykładowych przepisów.

Obsługa zamiawiania przez strony internetowe restauracji

Jeżeli restauracja zajmuje się usługami cateringowymi, warto wprowadzić możliwość zamawiania posiłków czy obsługi imprez okolicznościowych przez stronę. W tym celu wykonawca zamieszcza na stronie restauracji moduł do składania zamówień, w którym klient będzie mógł określić kryteria zamówienia takie jak: data, godzina, adres, kategorie menu i ilość posiłków. Po wypełnieniu wszystkich dostępnych pól, powinien zostać określony czas oczekiwania na dowóz oraz wygenerowana wartość zamówienia. W ten sposób klient będzie wiedział, ile zapłaci za catering.

Ciekawym rozwiązaniem będzie wprowadzenie możliwości rezerwacji online stolika czy przyjęcia w restauracji i ułożenia wstępnego menu. Funkcja ta może się sprowadzać do określenia terminu, godziny, okoliczności i innych istotnych kryteriów. Klient po złożeniu rezerwacji powinien mieć możliwość jej weryfikacji, otrzymania potwierdzenia czy informacji o braku możliwości dokonania rezerwacji w danym terminie czy też rezygnacji.

Na co zwrócić uwagę, przygotowując stronę dla restauracji?

Wszelkie wyżej wymienione informacje muszą znaleźć się w regulaminie serwisu, do którego użytkownik powinien mieć w każdej chwili dostęp. W zakładkach powinny znaleźć się także informacje dotyczące polityki prywatności, historii restauracji, menu, oferty, księgi gości i danych kontaktowych. W temacie menu przy każdej pozycji z karty dań warto zamieścić dobrej jakości zdjęcie dania i jego wartość odżywczą.

Jeśli Twoja restauracja nie ma jeszcze strony internetowej, zadaj sobie pytanie, co jest Twoim celem i jaki wizerunek firmy chcesz wykreować. Podjęcie kluczowej decyzji o budowie strony ułatwi Ci analiza sześciu prostych elementów:

  • grupy docelowej i jej potrzeb, czyli wymagań Twoich klientów;
  • potrzeb firmy, czyli tego co musi zmienić restauracja w dziedzinie promocji;
  • budżetu jaki możesz zainwestować w projekt;
  • okres działań promocyjnych stron restauracji;
  • konkurencję, zarówno tą lokalną jak i istniejącą w sieci;
  • potencjalne zagrożenia i wyzwania związane z promocją restauracji poprzez strony internetowe.

Twoi klienci są już w sieci. Ty też bądź w niej widoczny! Jeśli nie wiesz jak założyć stronę internetową dla restauracji, skontaktuj się z nami.

Jesteś zainteresowany naszą ofertą?

Skontaktuj się z nami lub wypełnij formularz kontaktowy - oddzwonimy!

  • 40-950 Katowice, Pl. Grunwaldzki 8-10 , IV p.
  • Nasze biuro czynne jest od poniedziałku do piątku
    w godzinach od 8:30 do 17:00