Idea

Współczesny klient wymaga szybkiej i sprawnej obsługi. Identyfikacja oraz możliwość szybkiej analizy profilu klienta stają się podstawowym wyzwaniem stającym przed pracownikami działów marketingu i sprzedaży. Celem współczesnego przedsiębiorstwa jest zapewnienie każdemu z klientów ciągłości i spójności obsługi oraz możliwie krótkiego czasu na rozpoznanie jego problemu oraz zaproponowanie skutecznego rozwiązania. Bez możliwości prześledzenia dotychczasowych kontaktów z klientem jest to niezwykle trudne lub wręcz niemożliwe.
Dlatego opracowaliśmy program System Obsługi Klienta "VENDO" będący systemem wsparcia działów marketingu i handlowych.

Zalety i możliwości

Program "VENDO" CRM służy do organizacji i usprawnienia kontaktów z klientami. Jest to w pełni funkcjonalny system obsługi klienta pozwalający na:

"VENDO" jest również przydatny dla małych firm umożliwiając szybką i sprawną obsługę klienta oraz ułatwiając i organizując kolejne kontakty handlowe.
 
Brak szybkiej i sprawnej obsługi oraz konieczność przedstawiania problemu przez klienta wielokrotnie różnym osobom są jedną z głównych przyczyn rezygnacji z usług wybranej firmy!

Wymagania systemowe

Do wygodnej i bezproblemowej pracy programu "VENDO" zalecana jest następująca konfiguracja:

Dla pracy sieciowej zalecane jest wydzielenie szybkiego komputera lub serwera na którym przechowywane będą pliki bazy danych.

W przypadku konieczności intensywnej pracy wielu użytkowników aby zwiększyć wydajność proponujemy zakup wersji C/S korzystającej z nowoczesnych i wydajnych baz danych SQL, zapewniających wysoką wydajność przy równoczesnej pracy wielu użytkowników.