Program do obsługi działu handlowego VENDO CRM

VENDO - system obsługi klienta, program do obsługi działu handlowego

VENDO czyli System Obsługi Klienta to rozwiązanie, dzięki któremu obsługa klientów w małych i średnich przedsiębiorstwach, jest znacznie ułatwione. System może być wsparciem zarówno dla działów marketingu, jak i telemarketingu czy działów handlowych. Sprawdza się tak naprawdę wszędzie tam, gdzie utrzymywane są kontakty z klientami. Program porządkuje bazę danych klientów oraz wspiera gromadzenie i przetwarzanie informacji kontaktowych, prowadzonych spraw klientów, itd.

Wymagający klient wymaga sprawnej obsługi

Dzisiejsi klienci są bardziej wymagający, więc konieczna jest szybka i sprawna obsługa. Dzięki systemowi możemy bez problemu zidentyfikować klienta i sprawdzić, jak przebiegała cała historia kontaktu z nim. Pracownicy działu marketingu lub sprzedaży mogą nie pamiętać wszystkich problemów swoich klientów (zwykle mają ich dużo). Program pozwala prześledzić dotychczasowe kontakty z klientami i szybko skontaktować się z nimi w razie potrzeby.

Jaki program CRM wybrać?

Vendo CRM jest bardzo przyjaznym programem, wspierającym obsługę klientów dla mniejszych jednostek (kilku użytkowników). Oprogramowanie nie wymaga specjalistycznej infrastruktury i serwera bazodanowego, dlatego doskonale sprawdza się w małych firmach, dysponujących jedynie siecią lokalną bez wydzielonego serwera SQL. Jeśli potrzebujesz bardziej zaawansowanego systemu działającego w większej lub rozproszonej strukturze, to zapraszamy do zapoznania się z systemem Dominus CRM

Program CRMDlatego proponujemy Państwu program System Obsługi Klienta "VENDO" będący systemem wsparcia działów marketingu i handlowych. Program należy do grupy oprogramowania CRM (Customer Relationship Management).

Program "VENDO CRM" służy do organizacji i usprawnienia kontaktów z klientami.

Możliwości programu

Jest to w pełni funkcjonalny system obsługi klienta pozwalający na:

  • identyfikację klienta według nazwy, branży, miasta czy też nazwiska osoby kontaktowej;
  • usprawnienie procesu analizy profilu klienta;
  • usystematyzowanie pracy działu marketingu poprzez kontrolę i organizację pracy;
  • możliwość sprawdzania zarówno stałych jak i potencjalnych klientów;
  • organizację klientów w grupy przy pomocy mechanizmów kategorii i grup firm;
  • możliwość analizy historii kontaktów z klientem;
  • wydruk seryjny lub seryjną wysyłkę e-maili reklamowych, ofert i innych materiałów promocyjnych dla określonej grupy klientów;
  • zaawansowaną kontrolę zleceń;
  • możliwość zamieszczania, przeglądania i wyszukiwania dowolnych ofert.

Wersja demonstracyjna programu

"VENDO" jest również przydatny dla małych firm, umożliwiając im szybką i sprawną obsługę klienta oraz ułatwiając organizację kolejnych kontaktów handlowych.

Zapraszamy do zapoznania się z wersją demonstracyjną programu Vendo CRM 1.9.0

  pobierz  VENDO (demonstracja) wersja 1.9.0  (5423 kB)  

Zachęcamy do zapoznania się z wszystkimi funkcjami programu za pomocą dostępnej on-line instrukcji obsługi.

Program Vendo od 2011 roku nie jest objęty wsparciem technicznym.

Jesteś zainteresowany naszą ofertą?

Skontaktuj się z nami lub wypełnij formularz kontaktowy - oddzwonimy!

  • 40-950 Katowice, Pl. Grunwaldzki 8-10 , IV p.
  • Nasze biuro czynne jest od poniedziałku do piątku
    w godzinach od 8:30 do 17:00