Foldery i dokumenty

Foldery i dokumenty

W systemie przechowywane i udostępniane mogą być dowolne dokumenty organizowane w hierarchiczne grupy (magazyny), takie jak np.:

  • System zarządzania dokumentami:
    • zarządzenia;
    • polecenia służbowe;
    • księga jakości, procedury, procesy, instrukcje i formularze;
    • raporty itp.
  • Wzory dokumentów
    • papier firmowy;
    • strona faxowa;
    • druk zamówienia;
    • druk korespondencji wewnętrznej - MEMO;
    • karta urlopowa;
    • karta zadań stanowiska pracy - zakres obowiązków;
    • instrukcja stanowiskowa.

  • Blok Organizacja
    • schemat organizacyjny;
    • regulamin organizacyjny;
    • statut spółki;
    • regulamin pracy.


Użytkownicy bądź grupy użytkowników mają przypisane magazyny, obejmujące dokumenty (w tym inne magazyny i katalogi), co pozwala na pełną kontrolę dostępu do dokumentów poszczególnych użytkowników.

Dodatkowo użytkownicy mogą posiadać zdefiniowane poziomy dostępu do dokumentu (odczyt, odczyt/zapis, dodawanie komentarzy/opinii, zatwierdzanie modyfikacji). Dzięki takiemu rozwiązaniu po dokonaniu zmian w dokumencie nie jest on publikowany (nie przyjmuje statusu "Aktualny") aż do momentu, w którym zmiany zostaną zatwierdzone przez upoważnione osoby. W tym momencie nowa wersja dokumentu staje się wersją aktualną, a poprzednia trafia do archiwum.