Zarządzanie zdarzeniami i archiwum

Zarządzanie zdarzeniami i archiwum

Zarządzanie zdarzeniami to nie tylko planowanie zadań - to także możliwość szybkiego dotarcia do historycznych danych, przejrzenia historii kontaktów, czy też wyszukania istotnego dokumentu (np. umowy, aneksu, faktury itp). Dodatkowo skuteczne narzędzie jakim jest system CRM musi zapewniać możliwość planowania czasu przy użyciu narzędzi wizualizujących zaplanowane zdarzenia na kolejne dni.

Moduł wyszukiwarki zdarzeń i dokumentów

System udostępnia wiele funkcji i modułów związanych z obsługa zdarzeń:

  • Wyszukiwarka prosta;
  • Wyszukiwarka zaawansowana;
    • po statusie, autorze, odbiorcy, rodzaju zdarzenia, datach;
    • po słownikach;
    • po słownikach kwot;
    • po produktach;
    • po kontaktach;
  • wyszukiwarka wątków (filtr wg dat, rodzaju wątku, użytkownika, nazwy kontrahenta);
  • moje wątki (wyświetlanie wątków należących do zalogowanego użytkownika, filtr wg dat, rodzaju wątku, użytkownika, nazwy kontrahenta);
  • wykonane (lista wykonanych zdarzeń, filtr wg dat, rodzaju wątku, użytkownika, nazwy kontrahenta).

Szybki dostęp do najważniejszych list zdarzeń

Dodatkowo po zalogowaniu system automatycznie prezentuje:

  • listę zdarzeń planowanych;
  • listę zdarzeń otrzymanych;
  • listę zdarzeń wysłanych do innego użytkownika.


Wszystkie te dane mogą być dodatkowo filtrowane:

  • po dacie;
  • po rodzaju zdarzenia;
  • po nazwie kontrahenta.

Szybkie wykonywanie operacji na zdarzeniach i wątkach

Użytkownik, przeglądając listę zdarzeń (wybraną według dowolnych kryteriów) może w zależności od uprawnień:

  • zaznaczyć zdarzenie jako wykonane (opcja: wykonane);
  • zaznaczyć zdarzenie jako wykonane i zaplanować nowe (opcja: dalej);
  • dodać nowe zdarzenia dla danego wątku (opcja dodaj zdarzenie - wyświetlane tylko przy wątku);
  • edytować zdarzenia (opcja edytuj);
  • wyświetlić cały wątek do którego przypisane jest zdarzenie (opcja: wątek).

Automatyczny system powiadomień

System dodatkowo prezentuje dwie listy zdarzeń:

  • Historia:
    • wyświetlanie ostatnich wykonanych przez użytkownika zdarzeń wg kontrahentów;
    • wyświetlanie ostatnich wątków w których użytkownik wykonał zdarzenie;
  • Alarm:
    • wyświetlanie zdarzeń anulowanych;
    • wyświetlanie zdarzeń przeterminowanych;
    • dodatkowo system prezentuje linki do listy wysłanych wiadomości i do listy otrzymanych wiadomości.


Alarm jest wyświetlany w ramce menu i jest widoczny na wszystkich stronach systemu.

Zarządzanie zdarzeniami przez system kalendarzy

System także ułatwia proces zarządzania czasem poprzez opcje kalendarzy:

  • kalendarz miesięczny - kalendarz, który dla określonego miesiąca, wyświetla zdarzenia według terminu wykonania (historyczne) lub terminu, na jaki są zaplanowane;
  • kalendarz roczny wyświetla dni, dla których zostały zaplanowane jakieś zdarzenia. System umożliwia włączenie filtrów: rodzaj zdarzenia, nazwa kontrahenta;
  • kalendarz tygodniowy - kalendarz na dany tydzień, planowane zdarzenia zaznaczone są w formie słupków obrazujących planowany czas jaki dane zdarzenie zajmuje w kalendarzu.


System umożliwia włączenie filtrów: rodzaj zdarzenia, nazwa kontrahenta.