Specyfikacja systemu Dominus CRM

Specyfikacja systemu Dominus CRM

Internetowy System Obsługi Klienta DOMINUS CRM wspiera proces obsługi klientów. Swoje zastosowanie znajduje zarówno w małych, średnich, jak i dużych firmach.

Dla kogo system DOMINUS CRM?

System ten jest doskonałym rozwiązaniem wspierającym działania firm w obszarze telemarketingu, w działach handlowych przedsiębiorstw. Przydaje się wtedy, gdy pracownicy firmy współpracują z jej klientami oraz pojawia się konieczność nadzorowania oraz porządkowania tej pracy.

Oprócz samej obsługi klientów program wspiera również realizację zleceń (workflow) - od tworzenia zlecenia, po wymianę dokumentów (oraz przekazywanie jej pomiędzy pracownikami, działami firmy) i nadzór nad wszystkimi etapami realizacji zlecenia.

Zalety systemu CRM Dominus

Elastyczność systemu pozwala na rozszerzanie funkcjonalności programu, a także zintegrowanie go z innymi modułami, takimi jak system finansowo-księgowy, internetowe biuro podawcze, czy system centrali telefonicznej. Dla wygody korzystających z programu przygotowaliśmy możliwość automatycznego importu danych do systemu oraz opcję filtrowania danych przez uprawnionych do tego użytkowników („bufor importu”). Opcja importu jest jednak zawsze indywidualnie dopasowywana do potrzeb zlecającego oraz do jego oprogramowania.

Rozbudowany system uprawnień ułatwia zarządzanie użytkownikami

Dzięki opcji uprawnień poszczególnych użytkowników, możliwe jest „przejmowanie” zadań od osób, które w wyniku zdarzeń losowych (takich, jak choroba, zwolnienie czasowe z pracy, urlop) nie mogą zajmować się bieżącymi sprawami swoich klientów. Brak dyspozycyjności pracowników nie musi być już przyczyną nieporozumień, ponieważ system umożliwia wydajną i nieprzerwaną obsługę zleceń klientów.

Możliwość pracy w sieciach rozproszonych

System sprawdza się doskonale zarówno w sieci Intranet (czyli w sieci przedsiębiorstwa), jak i w rozproszonej sieci Internet. Nasza firma, w trakcie tworzenia systemu, położyła duży nacisk na jego bezpieczeństwo (bezpieczeństwo przechowywanych w nim danych) oraz wydajność.

Obsługa setek użytkowników jednocześnie

Równocześnie w systemie pracować może wielu użytkowników, którzy „korzystają” z centralnej bazy danych. Lokalna baza danych mogłaby zostać narażona na niebezpieczeństwo przejęcia danych przez osobę niepowołaną, np. w momencie kradzieży sprzętu, na którym się znajdowała. Dzięki stworzonym przez nas rozwiązaniom informatycznym, różni użytkownicy systemu nie muszą posiadać zsynchronizowanych danych.