Raporty i zestawienia w systemie Dominus CRM

System CRM raporty, zestawienia, analizy. Analiza wyników działu sprzedaży

Analiza i sprzężenie zwrotne konieczne dla poprawy obsługi klienta

Skuteczny system CRM musi zapewnić nie tylko wygodną i wydajną pracę końcowym użytkownikom, ale także zapewnić dostęp do raportów i statystyk dla działów zarządzająco-kontrolnych.

System DOMINUS CRM został wyposażony w gotowy zestaw raportów, jak i mechanizmy bazodanowe i programistyczne pozwalające na szybkie tworzenie nowych raportów i zestawień. Przygotowany zestaw raportów posiada szerokie możliwości parametryzacji zakresu danych w zależności od konkretnych potrzeb i uprawnień.

Automatycznie generowane raporty i zestawienia

Raporty i zestawienia mogą być prezentowane poprzez przeglądarkę internetową, eksportowane do arkuszy kalkulacyjnych (Excel, OpenOffice itp.), jak również pobierane jako dokumenty PDF. Umożliwia to zarówno profesjonalny wydruk raportów bez konieczności stosowania oprogramowania firm trzecich, jak również umożliwia pełną obróbkę i analizę w programach statystyczno-finansowych.

Dostępne w systemie raporty i zestawienia

  1. Zdarzenia wykonane z podziałem na okresy (filtr: data od, liczba okresów, długość okresu);
  2. Zdarzenia niewykonane (filtr: data od, liczba okresów, długość okresu);
  3. Raport wg kwot (filtr: data od, data do):
    • wyświetla użytkownika i sumę kwot dla danego okresu;
    • przycisk wg kontrahentów - dodatkowo z podziałem na kontrahentów;
    • przycisk wg typów zdarzeń - dodatkowo z podziałem na typy zdarzeń;
  4. Raport wg typów zdarzeń (filtr: użytkownik, data od, data do):
    • wyświetla użytkownika i liczbę zdarzeń w danym okresie;
    • przycisk według dni - dodatkowo z podziałem na dni;
  5. Raport wg kontrahenta (filtr: użytkownik, data od, data do):
    • wyświetla kontrahenta i liczbę zdarzeń;
    • przycisk według dni - dodatkowo z podziałem na dni;
    • przycisk według rodzaju - dodatkowo z podziałem na rodzaj zdarzeń;
    • przycisk według użytkownika - dodatkowo z podziałem na użytkowników;
  6. Raport wg słowników (filtr: użytkownik, data od, data do):
    • wyświetla słowa i liczbę zdarzeń;
  7. Raport wg użytkowników (filtr: użytkownik, data od, data do):
    • wyświetla użytkownika, liczbę zdarzeń zakończonych, wartość zdarzeń zakończonych, liczbę zdarzeń niezakończonych, wartość zdarzeń niezakończonych, liczbę zdarzeń odesłanych;
    • przycisk wg kontrahentów - kontrahent, liczba zdarzeń i suma wartości;
    • przycisk wg typów zdarzeń - rodzaj zdarzenia i liczba zdarzeń;
  8. Raport wg słowników kwot (filtr: uzytkownik, data od, data do):
    • wyświetla nazwę słownika, kwotę;
    • przycisk wg kontrahentów - dodatkowo z podziałem na kontrahentów;
    • przycisk wg użytkowników - dodatkowo z podziałem na użytkowników;
  9. Sumaryczne zestawienie produktów (filtr: użytkownik, rodzaj zdarzenia, data od, data do):
    • wyświetla nazwę, średnią cenę, ilość, wartość;
    • przycisk wg typów zdarzeń - dodatkowo podział na typy zdarzeń dla danego produktu;
    • przycisk wg użytkowników - dodatkowo podział na użytkowników dla danego produktu;
  10. Wielkość sprzedaży (filtr: użytkownik, kontrahent, data od, data do):
    • wyświetla nazwę produktu, ilość, ilość procentowo, wartość, wartość procentowo;
    • przycisk wg kontrahentów - dodatkowo podział na użytkowników dla danego produktu;
    • przycisk wg użytkowników - dodatkowo podział na kontrahentów dla danego produktu;
  11. Raport zaawansowania kontraktów (filtr: użytkownik):
    • wyświetla, etap, procent ukończenia, liczbę kontraktów na tym etapie, liczbę kontraktów procentowo, wartość kontraktów;
    • przycisk wg kontraktów - dodatkowo podział na kontrakty (wyświetla, kontrakt, użytkownik, wartość);
  12. Sprzedaż produktów z podziałem na handlowców (filtr: produkt, data od, data do):
    • wyświetla użytkownika, wartość sprzedaży, wartość procentowo;
    • przycisk wg produktów - szczegóły wg produktów (produkt, ilość, średnia cena, wartość).

Jesteś zainteresowany naszą ofertą?

Skontaktuj się z nami lub wypełnij formularz kontaktowy - oddzwonimy!

  • 40-950 Katowice, Pl. Grunwaldzki 8-10 , IV p.
  • Nasze biuro czynne jest od poniedziałku do piątku
    w godzinach od 8:30 do 17:00