Baza kontrahentów w systemie CRM

Intranetowy System CRM  klienci, baza kontrahentów. System CRM, obsługa klientów, zarządzanie relacjami z klientem, praca grupowa

Kontrahenci w systemie CRM

Jednym z podstawowych zadań nowoczesnego systemu CRM jest szybkie i elastyczne zarządzanie danymi kontrahentów oraz osób kontaktowych z nimi związanych. System musi zapewnić bezpieczne przechowywanie danych, a także wydajny i maksymalnie uniwersalny dostęp do nich.

Ponado nasz system zapewnia uniwersalne i wydajne mechanizmy służące grupowaniu i wyszukiwaniu kontrahentów według różnych, złożonych kryteriów.

Jednocześnie system zapewnia pełną kontrolę nad definiowaniem struktury danych kontrahenta, umożliwiając definiowanie dodatkowych danych poprzez panel administracyjny.

DOMINUS CRM to wydajne zarządzanie danymi kontrahentów
oraz kontaktami w przedsiębiorstwie.

Wdrożenie systemu DOMINUS CRM znacząco usprawnia wyszukanie informacji o kontrahencie. Przy dokumentacji papierowej wyszukanie danych kontaktowych wybranego kontrahenta może być procesem żmudnym i długotrwałym. Dzięki DOMINUS CRM można odnaleźć dane kontaktowe w ułamku sekundy! Można także szybko i sprawnie zobaczyć osoby kontaktowe u wybranego kontrahenta, pogrupowane według zajmowanych stanowisk.

System DOMINUS CRM pozwala wygodnie wprowadzać i edytować dane o klientach. Poza podstawowymi danymi kontaktowymi takimi jak:

  • identyfikator (nazwa skrócona kontrahenta);
  • nazwa kontrahenta;
  • dane teleadresowe (w tym email i www);
  • komentarz;
  • słowa kluczowe służące do wyszukiwania podmiotu.

Grupowanie kontrahentów i elementów oferty z wykorzystaniem rozbudowanych słowników

System pozwala także na wprowadzenie dowolnej ilości, definiowanych w panelu administratora danych słownikowych. Więcej informacji na temat dostępnych danych słownikowych znajduje się w dziale administracja systemem CRM.

Kontakty w ramach bazy kontrahentów

Każdy kontrahent może posiadać przypisaną dowolną liczbę kontaktów (osób kontaktowych), które mogą być podpinane do zdarzeń podczas wprowadzania informacji a wydarzeniach dotyczących danego podmiotu.

Każda osoba kontaktowa posiada swoje dane takie jak:

  • nazwa;
  • nazwisko;
  • imię;
  • dane teleadresowe.

Każdy kontakt (osoba kontaktowa) może zawierać dodatkowe dane słownikowe definiowane poprzez panel administratora. Wybrana osoba kontaktowa może być oznaczona jako kontakt domyślny, co ułatwia wprowadzanie zdarzeń związanych z wybranym kontrahentem oraz dotarcie do odpowiedniej osoby w przypadku zastępstwa itp.

System DOMINUS CRM został wyposażony w szereg narzędzi służących sprawnemu wyszukiwaniu kontrahentów według rożnych kryteriów.

Wyszukiwarka prosta w systemie CRM

Pozwala na szybkie znalezienie podmiotu na podstawie jego nazwy lub nazwiska osoby kontaktowej. Wyszukiwanie odbywa się po fragmencie wpisanej nazwy.

Wyszukiwarka zaawansowana

Pozwala na dokładniejsze określenie kryteriów wyszukiwania i umożliwia wyszukiwanie po:

  • danych podstawowych kontrahenta (identyfikator, nazwa, miasto, ulica);
  • kontaktach (nazwa, nazwisko, telefon, telefon komórkowy, email);
  • użytkowniku który wprowadzał kontrahenta (data wprowadzenia, użytkownik);
  • danych słownikowych.

Szybki dostęp do listy kontaktów

Po odnalezieniu kontrahentów spełniających kryteria wyszukiwania, system pozwala na szybkie wyświetlenie listy dotychczasowych kontaktów (zdarzeń) oraz określenie dodatkowych kryteriów filtrowania listy kontrahentów.

DOMINUS CRM został oparty o wydajny silnik informatyczny zapewniający szybki dostęp do wyników wyszukiwania, nawet w przypadku rozbudowanej bazy kontrahentów i skomplikowanych kryteriów wyszukiwania.

Jesteś zainteresowany naszą ofertą?

Skontaktuj się z nami lub wypełnij formularz kontaktowy - oddzwonimy!

  • 40-950 Katowice, Pl. Grunwaldzki 8-10 , IV p.
  • Nasze biuro czynne jest od poniedziałku do piątku
    w godzinach od 8:30 do 17:00