System CRM DOMINUS

Oprogramowanie CRM DOMINUS. System CRM, obsługa klientów, zarządzanie relacjami z klientem, praca grupowa, realizacja zlecenia

Intranetowy System Obsługi Klienta CRM

Wymogi sprawnej i szybkiej obsługi klienta jakie narzucił XXI wiek powodują, że analiza profilu i potrzeb klientów staje się podstawowym wyzwaniem jakie staje przed działami obsługi klienta w każdej rzetelnej i nowoczesnej firmie.

Proponujemy system DOMINUS CRM będący wydajnym i elastycznym oprogramowaniem klasy CRM, wyposażonym w intuicyjny i przyjazny interfejs użytkownika oparty o strony internetowe i kod HTML. Takie rozwiązanie umożliwia pracę z dowolnego miejsca przy pomocy komputera, laptopa, a nawet telefonu (smartfona).

Aptus DOMINUS CRM to wydajne i skuteczne narzędzie
wspierające obsługę relacji z klientami w firmie

Jakie oprogramowanie wybrać?

Dominus CRM jest doskonałym systemem klasy CRM działającym w środowisku sieci Internet lub Intranet. Jest rozbudowanym narzędziem, mogącym z powodzeniem służyć w pracy nawet dużych jednostek, chcących usprawnić obsługę klientów. Jeśli poszukujesz prostszego programu do obsługi kilku użytkowników, zachęcamy do zainteresowania się ofertą programu Vendo CRM

Co zapewnia System DOMINUS CRM?

  • wygodne i wielowątkowe zarządzanie kontrahentami oraz kontaktami;
  • elastyczne planowanie i realizowanie spotkań czy kontaktów;
  • wsparcie dla realizacji i kontroli zleceń;
  • kontrolę i rezerwację zasobów w firmie;
  • raportowanie i bieżącą kontrolę działań pracowników oraz osiąganych wyników.

Oferowany system informatyczny klasy CRM został przygotowany do współdziałania zarówno w sieci wewnętrznej, jak i z wykorzystaniem Internetu. Umożliwia grupową pracę w ramach rozproszonych oddziałów firmy lub instytucji.

System CRMCały interfejs użytkownika został stworzony w oparciu o możliwości współczesnych przegladarek internetowych oraz języka HTML i JavaScript. Korzystając z prezentacji treści przez strony internetowe, oferowany system CRM nie podlega ograniczeniom związanym z szybkością połączenia. Dzięki temu może z powodzeniem być obsługiwany przez osoby korzystające z wolnych łączy internetowych (np. mobilnych GPRS).

Możliwość obsługi systemu z rozproszonych lokalizacji, daje użytkownikom unikalną możliwość wygodnego działania nawet, jeśli znajdują się w oddziałach oddalonych od siebie o tysiące kilometrów. Pozwala to także na dostęp do bieżących informacji, niezależnie od miejsca pobytu co ma niebagatelne znaczenie dla przedstawicieli terenowych.

Korzyści z wdrożenia systemu DOMINUS CRM

  • zauważalny wzrost wydajności pracy;
  • znacząca poprawa jakości obsługi klienta oraz skrócenie czasu jego obsługi;
  • wyraźne zmniejszenie bieżących kosztów wynikających z obsługi klienta;
  • łatwa kontrola jakości i wydajności pracy przez osoby upoważnione;
  • gromadzenie i przetwarzanie historii zdarzeń i kontaktów z klientem;
  • analiza i statystyka aktualnie pozyskiwanych i archiwalnych zleceń;
  • wsparcie rozwiązanie problemu konfliktów o zasoby firmowe;
  • wsparcie dla grupowej obsługi klienta;
  • kompleksowe i wydajne rozwiązanie problemu komunikacji wewnętrznej w firmie i oddziałach.

Jesteś zainteresowany naszą ofertą?

Skontaktuj się z nami lub wypełnij formularz kontaktowy - oddzwonimy!

  • 40-950 Katowice, Pl. Grunwaldzki 8-10 , IV p.
  • Nasze biuro czynne jest od poniedziałku do piątku
    w godzinach od 8:30 do 17:00