Aktualności, archiwum stron internetowych

Buzz marketing czyli marketing szeptany

Buzz marketing czyli marketing szeptany

Marketing szeptany wykorzystuje Social Media do szybkiego przekazywania informacji, komunikatów (plotek) o firmach w celach promocyjnych. Ciekawa informacja o firmie, odpowiednio „puszczona” w obieg, może dzięki Internetowi roznieść się znacznie szybciej oraz na zdecydowanie większą skalę, niż zaplanowane tradycyjne kampanie reklamowe. Zobaczmy na czym polega marketing szeptany oraz jak umiejętnie „rozpuszcza” się plotki o firmie.
Promocja stron internetowych poprzez social media

Promocja stron internetowych poprzez social media

Social Media od jakiegoś czasu wykorzystywane jest przez marki do promocji. Jednak ta promocja nie polega wyłącznie na przekazywaniu komunikatów, informacji o firmie. Angażuje użytkowników Internetu i zachęca ich do wypowiadania swojego zdania. Dzięki temu Social Media może przyczynić się nie tyle do chwilowego zwiększenia obrotów firmy, a do poprawiania jej oferty, czyli do jej rozwoju.
13-ste i miejmy nadzieję, że szczęśliwe urodziny Aptus.pl

13-ste i miejmy nadzieję, że szczęśliwe urodziny Aptus.pl

Nasza firma obchodzi właśnie trzynaste urodziny. Aż trudno uwierzyć w to, że już od trzynastu lat z powodzeniem działamy na rynku internetowym! Po czasie podsumowań pragniemy przede wszystkim podziękować wszystkim naszym klientom za zaufanie oraz owocną współpracę. Cieszymy się, że jesteśmy firmą, z którą chętnie nawiązujecie współpracę, a z okazji urodzin życzymy sobie i naszym Klientom kolejnych lat sukcesów!
Rodzaje reklam na blogach

Rodzaje reklam na blogach

Kontynuujemy temat prowadzenia bloga. Tym razem opisujemy jakie reklamy mogą być umieszczone na blogu i jakie mogą przynieść korzyści firmie lub osobie prowadzącej blog.
Jak prowadzić blog firmowy

Jak prowadzić blog firmowy

Wielu naszych klientów zadaje pytania o to jak prowadzić blog firmowy, jakie treści na nim umieszczać i w jaki sposób komunikować się z jego czytelnikami. mamy nadzieję, że nasz poradnik ułatwi stworzenie i prowadzenie profesjonalnych stron bloga firmowego.
Responsive Web Design czyli responsywne tworzenie stron

Responsive Web Design czyli responsywne tworzenie stron

Przygotowywanie odrębnych wersji mobilnych stron internetowych może przysporzyć pewnych kłopotów, szczególnie w utrzymaniu spójnej oferty czy przekazu. Rozwiązaniem jest responsywne tworzenie stron www, które niejako samodzielnie dopasowują swój wygląd do rozdzielczości ekranu urządzenia na którym wyświetlana jest strona.
Content marketing czyli marketing zorientowany na treść

Content marketing czyli marketing zorientowany na treść

Publikacja eksperckich treści na własnych stronach internetowych czy tez blogach staje się modną i skuteczną formą marketingu. Budowany w ten sposób wizerunek i zaufanie do firmy mogą przyczynić się pozyskania nowych klientów.
Jak zmienić strony internetowe

Jak zmienić strony internetowe

Każdy serwis internetowy musi zostać co jakiś czas gruntownie przebudowany. Warto przy okazji wyeliminować nieprzydatne sekcje lub funkcjonalności oraz zaplanować i stworzyć zupełnie nowe moduły stron www, które pomogą Twoim klientom.
Prawo autorskie w Internecie

Prawo autorskie w Internecie

Wciąż niewiele osób wie, że prawo autorskie obejmuje także wszystkie treści publikowane na stronach internetowych. Zapraszamy do naszego poradnika, który w czytelny sposób przybliża tematykę związaną z prawem autorskim i jego ochroną w sieci.
Tworzenie stron: "krok po kroku"

Tworzenie stron: "krok po kroku"

Wychodząc na przeciw pytaniom od naszych Klientów przygotowaliśmy kompleksowy opis stworzenia stron www widziany oczami zleceniodawcy. Mamy nadzieję, że pomoże to Państwu prawidłowo przygotować się i przeprowadzić cały proces powstawania serwisu internetowego.
Koncepcja i analiza stron www

Koncepcja i analiza stron www

Zamieściliśmy dokładny opis etapu analizy projektu oraz opracowania koncepcji budowanych stron www. Dobranie składowych projektu na tym etapie umożliwia zmniejszenie kosztów oraz skrócenie czasu potrzebnego do zakończenia projektu.
Strony internetowe dla salonu urody, fryzjerskiego, czy kosmetycznego

Strony internetowe dla salonu urody, fryzjerskiego, czy kosmetycznego

Firmy usługowe w Internecie w znacznej większości tylko prezentują ofertę przez stronę statyczną. My proponujemy wygodne rozwiązanie, które z pewnością docenią Państwa klienci. Moduły strony, takie jak internetowa rezerwacja usługi, automatyczne potwierdzanie rezerwacji poprzez wiadomości e-mail, itd. sprawią, że serwis pozytywnie wyróżni się ma tle konkurencji.
Strony internetowe z modułem społecznościowym

Strony internetowe z modułem społecznościowym

Przygotowany przez nas CMS pozwala na tworzenie społeczności internetowej, stanowiącej katalog osób (np. specjalistów z danej dziedziny). Rozwiązanie to, dzięki bogatej funkcjonalności, może być doskonałym sposobem na nawiązanie kontaktów zawodowych oraz odnalezienie specjalisty z określonej dziedziny.
Projektowanie stron www to nie tylko grafika

Projektowanie stron www to nie tylko grafika

Wiemy doskonale o tym, że projektowanie stron internetowych jest niezwykle istotne dla ich przyszłego sukcesu. Większość osób kojarzy jednak ten etap wyłącznie z designem, wyglądem serwisu, co nie do końca jest zgodne z prawdą. Projektujący, oprócz pracy nad wyglądem, pracują jeszcze między innymi nad nawigacją witryny, nad jej typografią, logiką.
Strony internetowe a ochrona rodzicielska

Strony internetowe a ochrona rodzicielska

Komputer jest ulubioną „zabawką” większości dzieci. Nasze pociechy z przyjemnością spędzają czas w wirtualnej rzeczywistości, ucząc się i bawiąc. My, jako ich opiekunowie, musimy zapewnić im bezpieczeństwo podczas zabawy z Internetem.
Web usability

Web usability

Oprócz tego, że strony internetowe mają być ładne, muszą być jeszcze użyteczne. Użyteczne, czyli zgodne z zasadami usability. Co to oznacza? Otóż usability stron internetowych oznacza budowanie witryn zgodnych z oczekiwaniami ludzi, takich które są intuicyjne, a treści na nich zawarte łatwe do odnalezienia.
Marketing relacji

Marketing relacji

Najbardziej wartościowy klient to taki, który okazuje sklepowi swoją lojalność, stale do niego wracając. Aby zyskać sobie zaufanie klientów, musimy utrzymywać z nimi pozytywne relacje, dając im odczuć, że są dla nas ważni. Marketing relacji, który zwraca uwagę na wzajemne stosunki sprzedawca-klient podkreśla, jak ważne jest indywidualne podejście do klientów, dbanie o najlepszych kupujących, a nie skupiane się na sprzedaży masowej.
Internetowy system aukcyjny (portal aukcyjny)

Internetowy system aukcyjny (portal aukcyjny)

Przygotowane przez naszą firmę oprogramowanie łączy w sobie elementy sklepu internetowego (modułów sklepowych) oraz narzędzi stworzonych specjalnie na potrzeby serwisu aukcyjnego. Stworzony przez nas produkt jest elastyczny, co oznacza, że możliwe jest przygotowanie dla najbardziej wymagających klientów funkcjonalności w oparciu o ich wymagania i koncepcje.
Marketing wirusowy w promocji stron internetowych

Marketing wirusowy w promocji stron internetowych

W dzisiejszych czasach niezwykle trudno stworzyć dobrą i wpadającą w oko (ucho – w przypadku radiowych) kampanię promocyjną. Ludzie widzieli już naprawdę wiele, jesteśmy na każdym kroku zasypywani reklamami (w telewizji, w prasie, w Internecie), akcjami promocyjnymi (w sklepach, na ulicy), więc żeby zaskoczyć ciekawym pomysłem, który zostanie zauważony i przyciągnie sporą grupę zainteresowanych, naprawdę trzeba się napracować.
Na co zwracać uwagę tworząc mobilne strony internetowe

Na co zwracać uwagę tworząc mobilne strony internetowe

Rynek urządzeń mobilnych (a zwłaszcza telefonów komórkowych, z których np. w Polsce korzysta dziś większość ludzi) to blisko 1/3 ludzi na całym świecie (liczba ta stale rośnie), a zmieniające się technologie pozwalają na coraz to nowsze i lepsze rozwiązania, dzięki którym mobilny internet staje się bardziej dostępny i powszechny. Dziś jest to dobra inwestycja, która pozwolić może na wyprzedzenie w wyścigu o klienta konkurencji, jutro jednak będzie już konieczna dla wszystkich.
To już 12 lat!

To już 12 lat!

12 lat temu zaczęliśmy działalność, jako firma informatyczna. Początkowo wielu z naszych znajomych sceptycznie podchodziło do działalności, w jaką zamierzaliśmy zainwestować pieniądze, czas i ciężką pracę. Dziś spokojnie możemy powiedzieć, że ciężka praca i upór, a także wiara w potencjał Internetu opłaciły się. W naszym dorobku znajdują się projekty, serwisy, z których dumni są ich właściciele i których zazdrości konkurencja.
Inbound i Outbound Marketing

Inbound i Outbound Marketing

Jako konsumenci nie chcemy być atakowani z każdej strony informacjami, których w danej chwili nie poszukujemy, jednak jednocześnie chcemy mieć możliwość łatwego dotarcia do tego, co jest nam akurat potrzebne. Marketingowcy szybko wyciągnęli z tej lekcji wnioski i w opozycji do przestarzałego outbound marketingu, powstał inbound marketing.
Konsekwencje prawne umieszczania nieprawdy w internecie

Konsekwencje prawne umieszczania nieprawdy w internecie

Większości z nas wydaje się, że to, co mówimy, a właściwie piszemy w internecie nie niesie za sobą żadnych konsekwencji. W wirtualnej rzeczywistości jesteśmy anonimowi, więc możemy „obsmarować” kolegę z pracy lub oczernić firmę konkurencyjną, wypisując o niej nieprawdę np. na forum internetowym. Takie nieuczciwe praktyki (zwane często „czarnym PRem”) stosuje niestety wiele firm, chcących zyskać przewagę nad konkurencją.
Portale społecznościowe zmieniają świadomość ludzi

Portale społecznościowe zmieniają świadomość ludzi

Social Media to zjawisko, o którym od jakiegoś czasu całkiem sporo się mówi. Głównie dlatego, że przyczynia się do zmian świadomości, mentalności społeczeństw, a nawet zmian w zakresie budowania wzajemnych, ludzkich relacji. Warto jednak zacząć od wyjaśnienia, czym tak naprawdę jest to sławne na cały świat pojęcie.
Edukacja z wykorzystaniem stron internetowych

Edukacja z wykorzystaniem stron internetowych

W dzisiejszych czasach największą wartość ma wiedza. Żyjemy w społeczeństwie informacyjnym, gdzie z założenia informacja jest najcenniejszym dobrem, często bardziej wartościowym niż nawet najbardziej pożądane dobra materialne. Strony internetowe mogą być niezwykle pomocne w procesie edukacji.
Tworzenie stron sklepu czyli skoro sklep internetowy, to adekwatny i z fantazją

Tworzenie stron sklepu czyli skoro sklep internetowy, to adekwatny i z fantazją

Tworzenie stron www to także coraz częściej tworzenie sklepów internetowych. Jednak sam proces budowania stron sklepu i samego sklepu internetowego wymaga sporych przygotowań i dobrego, konsekwetnie realizowanego planu. Warto zapoznać się z naszym poradnikiem opisującym proces tworzenie dobrego i skutecznego sklepu internetowego.
Tworzenie stron www czyli wpływanie na decyzje konsumentów

Tworzenie stron www czyli wpływanie na decyzje konsumentów

Zdaniem, zresztą słusznym wielu ekspertów w dziedzinie budowy wizerunku własnej firmy w sieci o sukcesie decyduje często nie tyle oferta i jej jakość, ile to na jaki sposób się o niej informuje. Co z tego przecież, że ktoś ma towar najlepszej jakości, skoro nie zadba o to, by jego oferta dotarła do odpowiednio dużej grupy osób. Z drugiej strony, nieraz sprzedawcy oferujący produkty lub usługi zupełnie przeciętne, dysponując odpowiednimi strategiami budują u swych klientów przekonanie, że oto ta oferta jest dla nich najbardziej odpowiednią.
Tworzenie portali i wortali internetowych

Tworzenie portali i wortali internetowych

Portale i wortale internetowe pełni coraz większą role na naszym życiu. I nie ma tu znaczenia czy są to witryny społecznościowe czy też portale handlowe łączące w sobie elementy stron informacyjnych (baz wiedzy) z coraz popularniejszymi sklepami internetowymi. Podstawą ich funkcjonowania są aplikacje internetowe, które muszą korzystać ze sprawdzonego oprogramowania oraz być dobrze zaprojektowanie i wykonane.
Tworzenie stron internetowych dla osób niewidomych lub niedowidzących

Tworzenie stron internetowych dla osób niewidomych lub niedowidzących

Problem osób niewidomych i przez to wykluczonych ze społeczeństwa informacyjnego, wciąż nie znajduje wystarczającego zainteresowania w mediach. A przecież wraz z rozwojem techniki i świadomości obecności i potrzeb tych ludzi oraz dzięki walce samych zainteresowanych, zaczęto rozwijać taką działalność jak tworzenie stron internetowych pod kątem potrzeb osób niewidomych i niedowidzących.
Jak tworzyć skuteczny newsletter

Jak tworzyć skuteczny newsletter

E-mail marketing czyli popularny newsletter może być doskonałym wsparciem promocji sklepu internetowego lub strony internetowej. Warto jednak pamiętać o podstawowych zasadach jakimi powinniśmy się kierować przygotowując się do skorzystania z tej formy reklamy.
E-commerce wczoraj, dziś i jutro

E-commerce wczoraj, dziś i jutro

Czy nam się to podoba czy nie, internet na stałe zagościł w naszym życiu. Podobnie sprawa wygląda z e-commerce, którego popularność nieustannie rośnie. Miniony 2010 rok (pomimo kryzysu gospodarczego, jaki dotknął również nasz kraj) był znacznie lepszy dla handlu elektronicznego od 2009, wzrost kupujących w sieci widoczny jest o blisko 74% internautów.
Strony internetowe dostępne dla osób niewidomych

Strony internetowe dostępne dla osób niewidomych

Problem cyfrowego wykluczenia dotyczy wielu osób. Jednak dla osób niewidomych lub niedowidzących projektanci i twórcy stron internetowych mogą wprowadzić ułatwienia i pewne mechanizmy, które umożliwią takim osobom - w miarę komfortowe korzystanie z sieci Internet oraz zasobów i wiedzy zgromadzonej na stronach internetowych.
Strony WWW zmieniają świat

Strony WWW zmieniają świat

Dla większości z nas internet jest rozrywką, jest źródłem wiedzy, miejscem, gdzie szybko możemy wyszukać różne informacje, komunikować się ze znajomymi, uczyć się, pracować. Możliwości wirtualnego świata wiele. Jednak bez chwili zawahania można dziś powiedzieć, że internet to nie tylko zabawa, sposób na zabicie czasu, to również potężna siła, która zrewolucjonizowała nasze życia, zmieniła je i ciągle zmienia cały świat.
Intranet w służbie skutecznej komunikacji

Intranet w służbie skutecznej komunikacji

Gdy w grę wchodzi realizacja celów organizacji, których zazwyczaj jest cały różnobarwny wachlarz, zabawa w „głuchy telefon” jest zdecydowanie niewskazana. Nikt zatem przy zdrowych zmysłach nie pomniejszy wagi dobrej komunikacji. Zapraszamy do zapoznania się z metodami usprawnienia komunikacji w firmie przy pomocy rozwiązań związanych z pojęciem sieci Intranet oraz aplikacji działających w oparciu o przeglądarkę internetową.
Optymalizacja PageSpeed

Optymalizacja PageSpeed

W związku z wdrażaniem do naszych sklepów wytycznych Google dotyczących optymalizacji budowy i wczytywania stron internetowych wdrażanych i hostowanych sklepów, przygotowaliśmy specjalny zestaw narzędzi oraz serwerów wspierających wdrażanie wytycznych „Page Speed”. Wszystkie serwery związane są z domeną www.aptus.pl, która dzięki temu że jest 4-ro literowa nie wpływa na znaczące zwiększenie kodu strony. Sama domena zaś posłuży naszym klientom jako blog. Serdecznie zapraszamy.
Social media wsparciem promocji

Social media wsparciem promocji

Zachęcamy do zapoznania się z możliwościami jakie daje wykorzystanie Social Media czy portali społecznościowych oraz innych elementów związanych z WEB 2.0 do promocji strony internetowej oraz całej oferty firmy. Portale społecznościowe doprowadziły do nowej ery komunikacji w sieci. Za pomocą serwisów społecznościowych komunikują się ze sobą nie tylko znajomi czy rodzina. W kręgi social media pewnym krokiem wkroczyły także niewielkie firmy i duże korporacje.
Poradnik dotyczący stron internetowych

Poradnik dotyczący stron internetowych

Wychodząc na przeciw oczekiwaniom i zgłoszeniom od naszych klientów, przygotowaliśmy wirtualny poradnik, który w najbliższej przyszłości będzie rozbudowywany w celu przybliżenia naszym przyszłym i obecnym klientom wielu pojęć i tematów związanych z biznesowymi procesami dotyczącymi projektowana i tworzenia stron internetowych oraz ich późniejszej obsługi i utrzymania w sieci Internet.
To już 11 lat!

To już 11 lat!

Jedenaście lat minęło od kiedy Aptus.pl rozpoczął swoją działalność i stworzyliśmy swoje pierwsze strony internetowe. Cieszymy się, że jesteście z nami przez te wszystkie lata i pomagacie nam poznawać Wasze potrzeby i potrzeby rynku tak, byśmy z każdym podejmowanym przez nas projektem byli jeszcze lepsi.

Jesteś zainteresowany naszą ofertą?

Skontaktuj się z nami lub wypełnij formularz kontaktowy - oddzwonimy!

  • 40-950 Katowice, Pl. Grunwaldzki 8-10 , IV p.
  • Nasze biuro czynne jest od poniedziałku do piątku
    w godzinach od 8:30 do 17:00